TENDER

20 November
187

"BAKUBUS" tender elan edir

Təşkilatın adı: "BAKUBUS" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1701622931

Təşkilatın ünvanı: AZ1091, Bakı şəhəri, Suraxanı rayonu, Zığ qəsəbəsi, Zığ-Hövsan yolu 1-ci km “1”

Tender predmeti: İveco markalı avtobuslara cari ilin sonuna kimi texniki baxış və müntəzəm xidmət göstərilməsinə tələb olunan ehtiyat hissələrinin satınalınması

Tenderin adi: İveco markalı avtobuslara cari ilin sonuna kimi texniki baxış və müntəzəm xidmət göstərilməsinə tələb olunan ehtiyat hissələrinin satınalınması

İveco markalı avtobuslara cari ilin sonuna kimi texniki baxış və müntəzəm xidmət göstərilməsinə tələb olunan ehtiyat hissələrinin satınalınması

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
İveco markalı avtobuslara cari ilin sonuna kimi texniki baxış və müntəzəm xidmət göstərilməsinə tələb olunan ehtiyat hissələriŞərtlər toplusunda ətraflı göstərilib5891ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 34913000-0 Müxtəlif ehtiyat hissələri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

19.11.2019 19:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.12.2019 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.12.2019 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

19.12.2019 11:00

İştirak haqqı: 1000 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ59AZRT38050019440004549002VÖEN: 9900006111Bank: AZƏR-TÜRK BANK ASC Mərkəz filialıKodu: 501361M/H: AZ02NABZ01350100000000022944S.W.İ.F.T: AZRTAZ22Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Suraxanı rayonu, Zığ-Hövsan yolu 1-ci km “1”

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Dərhal

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə ödəmələr Sifarişçi tərəfindən tenderin əsas şərtlər toplusunda müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, İcraçının təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, aktlar, digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 30 bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayışSənədlərin əsli təqdim edilməlidir.RekvizitlərRəsmi blankda təqdim olunmalıdır.Qeydiyyatdan keçdiyi ölkəRəsmi blankda təqdim olunmalıdır.NizamnaməTəsdiqlənmiş sürəti təqdim olunmalıdır.Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasıSənədlərin əsli təqdim edilməlidir.Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışıBankın rəsmi blankında təqdim olunmalıdırFəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surətiSürəti təqdim olunmalıdır, üzərində "Əsli ilə düzdür" qeyd olunmalıdır.

İxtisas göstəriciləri:

Tender predmeti üzrə təcrübənin olmasıTender predmeti üzrə təcrübənin olması, onun təsdiqi üçün referens siyahısı, qeyd olunan sahə üzrə çalışdıqları şirkətlər barəsində məlumat.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 50 bal

İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, son bir ilin maliyyə hesabatına əsasən iddiaçının mənfəətlə çalışdığına, dövriyyə vəsaitləri qaneedici olmasına görə6İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, son bir ilin maliyyə hesabatına əsasən iddiaçının mənfəətlə çalışdığına, dövriyyə vəsaitləri qaneedici olmasına görəİddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə (sifarişi yerinə yetirməsi imkanlarına) görə4İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə (sifarişi yerinə yetirməsi imkanlarına) görəIddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə4Iddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görəİddiaçının təcrübəsinə görə5İddiaçının təcrübəsinə görəMalların “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görə20Malların “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görəİddiaçının etibarlılığına (Dövlət qurumları ilə əməkdaşlıq etməsi, tenderlərdə iştirakı), malların (işlərin və xidmətlərin) funksional xüsusiyyətlərinin tender şətrlər toplusunda qeyd olunan meyarlara tam cavab verməsi, ödəniş şərtlərinə görə3İddiaçının etibarlılığına (Dövlət qurumları ilə əməkdaşlıq etməsi, tenderlərdə iştirakı), malların (işlərin və xidmətlərin) funksional xüsusiyyətlərinin tender şətrlər toplusunda qeyd olunan meyarlara tam cavab verməsi, ödəniş şərtlərinə görəZəmanət müddətinə görə8Zəmanət müddətinə görə

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı-Müqavilə dəyəri 100000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunur.Təklifin qüvvədə olma müddəti-Zərflərin açılışından sonra 30 bank günü.Tender təklifinin təminatı-Tender təklifinin təminatı təklif dəyərinin 1% həcmində təqdim olunmalıdır. və zərflərin açılışından sonra 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.Qiymət təklifi50Təklifin ümumi (maksimal) dəyəri, bu Texniki tapşırığın tələblərinə uyğun rəsmiləşdirilir. Malların dəyəri Azərbaycan Respublikası manatı ilə ƏDV hesablanmaqla müəyyən edilir. İddiaçının bütün mümkün xərcləri – avadanlıq, inventar, sərfiyyat materialları, əməkdaşların əmək haqqı, xüsusi geyim, seçim mövzusu üzrə xidmətin göstərilməsi ilə bağlı bütün digər mümkün xərclər, o cümlədən ödənilmiş və ya ödənilməsi nəzərdə tutulan vergi və digər məcburi ödənişlər xidmət dəyərinə daxil edilməlidir. Xidmətlərin dəyərinə daxil edilməyən xərclər sifarişçi tərəfindən ödənilməyəcək və İddiaçının təklifinin ümumi qiyməti hesabına ödəniləcəkdir. Hazırkı Seçimin nəticələri üzrə bağlanan Müqavilədə bütün əhəmiyyətli şərtlər qeyd edilir. Xidmətlərin göstərilməsinin dəyəri qətidir və müqavilənin yerinə yetirilməsi zamanı dəyişdirilə bilməz.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Ramiq ZeynalovSatınalma və təchizat şöbəsinin müdiri+99412 404-11-10+99412 404-11-10

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 19.11.2019 19:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz