22 October
10

Sağlam arıqlamağın SİRRİ AÇILDI

İnsan vücudunun sağlamlığının qorunmasında və arıqlamasında səhər yeməyinin müstəsna rolu var. Bəs necə etmək olar ki, həm yaxşı, keyfiyyətli qidalanasan, həm acmayasan, həm də kökəlməyəsən? Bax, bunu bacarmaq maraqlıdır.

Milli.Az keyfiyyətli, tutumlu, uzun müddət acmağa və kökəlməyə imkan verməyən naharın necə yeyilməsini təqdim edir.

Bunlardan biri banandır. Bananda kalium zəngin olduğundan 1 ədəd banan yesəniz, sizə acmağa imkan verməyəcək.

İkincisi yumurta: Yumurta da "tutumlu"olduğundan uşaqlara da hər nahar yeməyindən verilməsi məsləhətdir. Yumurta gün boyunca sizi tox tutmağa imkan verəcək.

Çay: Çayın tərkibində kofein olduğundan bədəninizin enerjisini qoruyub saxlamağa imkan verir.

Qəhvə: Səhər idmanından 45 dəqiqə öncə istifadə edilən qəhvə tərləmənizə imkan verəcək ki, bu da bədəninizdəki yağların sürətlə əriməsinə imkan yaradacaq.

Kəpəkli çörək və ya yemək: Kəpəkli tost uzun müddət acmağınıza imkan vermir.

Weather Icon
Bakı

seçilmiş FINS.AZ xəbərləri

107
Tanınmış tibb mərkəzindən 8 tender – MALLAR ALINIR
123
AFB Bank işçi axtarır - VAKANSİYA
144
İsveçrədə pulsuz təhsil almaq istəyənlərin NƏZƏRİNƏ

seçilmiş TURIZM.FINS.AZ xəbərləri

0
"Şəki Qala" restoranında fərqli Yeni İL - QİYMƏTLƏR
0
«Quba Palace Hotel»də Köhnə İlin son gününü və Yeni İlin ilk anlarını yaddaqalan edə bilərsiniz! - QİYMƏTLƏR
0
Buta Palace-da “Balacalar üçün böyük şənlik” - QİYMƏTLƏR

DAHA ÇOX
görmək istəyirsiz?

ƏTRAFLI